P
imasz . Inspiráló . Nőies

FlickR

PIN magazin

vasárnap, október 6

nagyon KREATÍV KicsiHáz követők!


A Kata által meghirdetett nyereményjátékra rengetegen jelentkeztek! 

Imádtam olvasni a kommenteket, és akinek volt, annak a profiljat is megnéztem, 
így rengeteg olyan blogra akadtam, amit még nem ismertem.
Hihetetlen, hogy mennyi csodaszáp alkotás készül nálatok!

Ezekből szemezgettem, hogy jobban megismerjétek a KicsiHáz olvasók alkotásait!


1. BUBORÉKSZER - Torma Csillus

2. Kata gyöngye
3. Onódi Betti
4. Bogdán Zsuzsa
5. MekkElek - Eszter
6. Beke Veronika - Tea Room
7. Bluer Design - Munzáth Bianca
8. Bag of pretty - Petra
9. Ötletvár - Som Andi
10. Erika munkái - Eri Ka
11. Eper és fahéj - Tavaszi Anita
12. Narancskonyha - Moes
13. Mézvirág - Sándor Éva
14. ÁlmoDóra - Dóra

.... folyt. köv....


Ha szeretnétek megkapni Kata szuper ajándékát, ami nem más, mint egy

személyes tanácsadással egybekötött ingyenes 
bútorfelújító workshopon való részvétel!

és szeretnétek megmutatni az alkotásaitokat itt a PIN magazin blogon

akkor nem kell mást tennetek, mint írni egy kommentet ide

Tízezres nyereményjáték!


(sorsolás október 9-én lesz, este hat órakor)